پزشکی بدون آزمون

پزشکی بدون آزمون ترکیه

شرایط اخذ پذیرش رشته پزشکی بدون آزمون از دانشگاه های ترکیه

دغدغه ی خیلی از دانش آموزان ما امروزه رسیدن به رویای پزشک شدن است، رویایی که برای خیلی از آنها و برای خانواده هایشان رویا باقی می ماند. به دلیل رقابت سختی که برای رسیدن به  قبولی کنکور پزشکی وجود دارد. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیمات بهتری برای آینده تان داشته باشید. حتی به پزشکی بدون آزمون فکر کرد.

 

 

مراحل ثبت نام پزشکی بدون کنکور در کشور ترکیه

شاید تا به حال بارها این سوال برایتان پیش آمده که آیا میتوانم بدون کنکور سراسری در رشته ی پزشکی در ایران تحصیل کنم؟ جواب سوال “خیر”

در ایران این امکان پذیر نیست. پس لطفا فریب تبلیغات و وعده های پوچ و توخالی را نخورید و اعتماد نکنید.

 

خب!! برای پذیرش تحصیلی در رشته پزشکی بدون آزمون در ترکیه مدارکی لازم هست که در ذیل نوشته شده:

 

  1. گذرنامه
  2. کارنامه دوره ی دیپلم
  3. کارنامه دوره ی پیش دانشگاهی

 

پس از اخذ پذیرش مدارکی که برای تحویل به دانشگاه ترکیه لازم است موارد ذیل می باشد:

 

  1. ارائه مدارک هویتی(پاسپورت، شناسنامه یا کارت ملی)
  2. اصل مدرک دیپلم و ریزنمرات (ترجمه به ترکی)
  3. اصل مدرک پیش دانشگاهی (ترجمه به ترکی)
  4. مدرک زبان انگلیسی و یا ترکی (TÖMER)

 

 

پذیرش پزشکی بدون آزمون در ترکیه بطور مستقیم از دانشگاه:

روش دیگری که می توانید در دانشگاه های دولتی و خصوصی کشور ترکیه بدون کنکور پذیرش بگیرید از روش پذیرش مستقیم است. مجموعه ی آتلاز توانسته با دانشگاه های دولتی و خصوصی ترکیه قرارداد ببندد و قادر هستیم برای شما پذیرش بدون آزمون در رشته ی پزشکی اخذ نماییم. پس اگر بدنبال اخذ پذیرش پزشکی بدون آزمون ترکیه در دانشگاه های معتبر و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت هستید با مشاوران با در تماس باشید.

 

پذیرش پزشکی بدون کنکور ترکیه با آزمون SAT

آزمون اس ای تی بهترین روش برای گرفتن پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های ترکیه می باشد. اگر نمره ی قابل قبولی در آزمون SAT داشته باشید دانشگاه های ترکیه این اجاره را می دهند که بدون آزمون وارد دانشگاه های پزشکی بشوید.

 

هزینه های رشته ی پزشکی بودن آزمون در کشور ترکیه

هزینه ی دانشگاه های دولتی در ترکیه به نسبت دانشگاه های خصوصی ارزان تر است. هزینه ی دانشگاه های دولتی سالانه حدودا 1000 تا 2000 دلار می باشد و دانشگاه های خصوصی حدودا 20000 دلار هزینه ی سالانه آن می باشد. ولی نگران نباشید، خوشبختانه بورسیه تحصیلی حتی در دانشگاه های خصوصی ترکیه نیز وجود دارد البته اگر شاگرد زرنگی باشید 🙂 .

برای دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه های دولتی نیز ما می توانیم در کنار شما باشیم و کمک کنیم تا بورسیه تحصیلی از دانشگاه های دولتی را دریافت نمایید. و برای ارزیابی شرایط خود می توانید فرم ارزیابی تحصیلی را پر نمایید تا کارشناسان ما بررسی های لازم را انجام داده و با شما تماس حاصل نمایند.